linkbar.co.il חנות הקניות באינטרנט לינקבר פרסם מאמרים באתר והוסף קישור פרסם בקשה להצעת מחיר מבעלי מקצוע לוח דרושים התחבר לאתר לשימוש במערכות כניסה להודעות
אינדקס עסקים
חיפושים אחרונים
הוסף עסק
הוסף מאמר
החלפות קישורים
הוסף אתר
קטגוריות
ראשי

מזל טוב על הרכב החדש עידית

<<< הודעוות אחרונות
עמודים:
הדברה מדביר דירות דיסקרטיות בבת ים סט לאירועים 2018 dj oren h טומי פורקוש
טומי ישראל פורקוש פורקור לוטם מסיקה דרך יפו ת"א 3 אוריאל אטלס
קמגרה קמגרה פילדנה פוליש אופיר אוריאל אטלס אוריאל אטלס
לימודים סקס ביקשת קיבלת - הלוואות לכל מטרה כרמל אשראי רק תבקש
סקס מבוגרים 14215 לוטם מסיקה מסיקה
מסיקה לוטם מסיקה לוטם בייבי לאב זכויות רפואיות
המרכז הישראלי לצרכנות פיננסית פעם בחיים מודעות אבל הובלות עורכי דין
ביטוח רכב צוק משכנתא הלוואות לעסקים צוק פיננסים
הלוואות לכל מטרה רק תבקש - הלוואות לכל מטרה בייבי לאב http://www.meyda.org.il/ המרכז הישראלי לצרכנות פיננסית
צוק ליסינג הובלות בישראל אוקיינוס פעם בחיים מאזן
משפחה עסקית טרייד איט הלוואות אקספרס ביקשת קיבלת כרמל אשראי
ביקשת קיבלת כרמל אשראי טומדס
גרסטטנרטק גסטטנרטק מרכז המרצים מרכז המרצים מרכז המרצים
מרכז המרצים מצלמות אבטחה אופיס אונליין טומדס אופיס אונליין
משרד אדריכלים עיצוב דירות יוקרה עיצוב דירות יוקרה אפקטיב גרופ אפקטיב
טעמים פלוס ציוד משרדי תאילנד אוקיינוס פעם בחיים
משפחה עסקית טרייד איט הלוואות אקספרס ביקשת קיבלת ביקשת קיבלת
כרמל אשראי כריס פרום כריס פרום כריס פרום כריס פרום כריס פרום 0 0 8
טכנו-מד

אופניים חשמליים

אופניים הפכו לאמצעי תחבורה אישי פופולרי במאה ה-19, אך ניתן לומר בבטחה שלאחר מאתיים שנה כלי תחבורה זו זוכה ללידה מחודשת ומשודרגת ביותר. מנוע חשמלי הפך את העולם עבור רוכבי האופניים. באמצעות שדרוג זה ניתן לא רק לרכוב למקומות שונים בקלות ונעימות, אלא גם לעשות זאת מבלי להתאמץ יותר מדי. המגוון הרחב הקיים בתחום זה מאפשר גם לבחור קיבולת מתאימה וסוללה חזקה במידה המושלמת. יתר על כן, כיום ניתן למצוא חנות אופניים חשמליים שהמגוון שלה כולל גם אופניים חשמליים מתקפלים – התגשמות החלום של כל רוכב.

 

אופניים חשמליים

שמעתי על אופניים. בטוקיו, זהו בניין המועצה האפור, הלא זוהר, שמרגיש כמו בית ספר נטוש. מחלקת מיחזור האופניים של מינאטו כוללת צוות של שלושה אוהבי אופניים, כולם חלק מהערים סילבר משאבי אנוש, ארגון המורכב מפנסיונרים שאוהבים את מה שהם עושים ורוצים להמשיך לחלוק את הידע והניסיון שלהם, בין אם זה עם אופניים או כל דבר אחר. צוות זה הובל על ידי טומיטה סן שהחל את הפרויקט בעצמו לפני חמש עשרה שנים.

בסדנה, הם מוקפים בערימות המדהימות ביותר של חלפים, המשתרעים על שני חדרים: יש שולחן עמוס באוכפים, מתחת למושב, פינה עם שורות של גלגלים, כבלי בלמים, תלויים באשכולות מהתקרה ומחכים להיות שוחזר מחדש. המקום עצמו ממוקם במרכז הארץ, שם רוב הדברים נמצאים בארץ. על שמירה. הם מסודרים באמצעות האופניים שהוחרמו לרשותם, מה שהופך מבחר מוגבל של כל אחד מהם. כאן הכל ממוחזר, הם גאים בכך שהם מספיק עצמית ואף פעם לא צריך לקנות משהו חדש.

טומיטה-סן לקחה אותי לאורך התהליך שבו הם לחלוטין להפשיט את האופניים, החלפת חלקים שבורים או פגומים, לעתים קרובות רסס אותה במי יצירות בודדות בתא תכליתי מאולתר (עשוי סל אופניים ישן, גלגלים, mudguards שרשרת ו פיסות שונות אחרות) ערבוב, צבע,, התאמה ,. המחירים נעים בין 7400 ¥ ל 8900 ¥ לאופניים מאמא-צ'ארי סטנדרטי אשר מהווים את חלק הארי של מה שהם ממחזרים, סוס העבודה של חיי היומיום כאן אם שלה נושאת קניות כבדים או איזון עד שלושה ילדים לבית הספר וממנו. כל השאר נחשב סטנדרטי (כביש, השעיה, מתקפל) אשר הם בדרך כלל לבחור קומץ של מכירות פומביות אותם במשחק של יאן-קן-PON (רוק, נייר ומספריים) על כמעט אותו מחיר, אבל עם אלה שאין להבטיח אם משהו משתבש. אם אתה בר מזל מספיק כדי ללכת לשם בזמן הנכון, בתאוריה אפשר לקבל אופני כביש יקרים מאוד במחיר אפסי.

במרדף אחר אופניים יום-יומיים הבחנתי באופניים נחמדים, חדשים כמעט, שהם מתכוונים להפשיט לחלקים, בדיוק מה שהייתי זקוק לו כדי להתהלך שם, ובאופן ריאליסטי האופניים היחידים שם. זה היה ציוד קבוע ולכן לא חוקי להשתמש בכבישים, ולכן הם לא יכלו למכור אותו במכירה פומבית. ידעתי שזו עבודה פשוטה להמיר ולנסות לשכנע אותם למכור לי את זה. בהתחלה הם סירבו - הם ארגון הנתמך על ידי הממשלה ויכולים להיות סגורים למכירת אופניים כאלה, אם בכלל היתה תאונה (לאופניים יש מספר תעודת זהות שקושר אותם לבעל רשום) - אבל הייתי מתמיד וחזרתי כמה פעמים לשוחח ולהוכיח שאני רצינית. זה לקח זמן וסבלנות, ובסופו של דבר, לאחר שעשו את הקריאות הרלוונטיות, הם הסכימו לבטוח בי ונתנו לי את האופניים: שום ערבויות, בלי הפשטה ובנייה מחדש, הכול היה תלוי בי. לא הייתי מקבל את זה אחרת. אני חושב שהם חשים כי הם אולי הסיבה שהם הזמינו אותי בחזרה בכל פעם שאני צריך חלקי חילוף או עצה.

 

24_life_cycles_a_tokyo_bike_story_01

4 3
2 1

רכיבה על אופניים היא בדרך כלל בטוחה מאוד, במיוחד בטאיטו-קו. אין נתיבי אופניים אבל אתה חופשי על אופניים על המדרכה, כל עוד אתה יורד כאשר הוא צפוף מדי. יתר על כן, נהגים משמשים לרוכבי אופניים, רק לשמור צמוד לשמאל על כבישים גדולים. קסדות נלבשות לעתים רחוקות, אפילו על ידי אמהות עם ילד בחזית, אחת על הגב ואחת מחוברת לחזה.

חניה קצת שונה. אם אתה נועל את האופניים שלך, אתה רק צריך לקבל כרטיס אזהרה דבק בו. תעזוב את זה יותר מדי והמועצה תרים אותה. אפילו אזורי חניה ייעודיים (בדרך כלל מחוץ לתחנות חוץ) דורשים לעתים קרובות תעודת תושב / לעבור מהמועצה. ככזה אני בדרך כלל פארק מחוץ לחנויות נוחות.

המשטרה לא נראית בחביבות על אוזניות או טלפון סלולרי תוך כדי רכיבה על אופניים - סביר להניח שאתה מפסיק (אם כי הם מנומסים מאוד יעשו כמיטב יכולתם כדי להסביר באנגלית).

חוץ מזה, טוקיו הוא נהדר אופניים מסביב! הדרך המושלמת לקחת את המראות, במיוחד בתוך לולאה יאמאנוטה.

(עמית אדינבורגר בטוקיו :))

טוקיו היא עיר ענקית מבחינה גיאוגרפית, אבל ברמת הרחוב דברים הם לעתים קרובות בקנה מידה קטן יותר ממה שאתה מצפה. "הכל כאן הוא קומפקטי יותר", אומר מנכ"ל VanMoof ומייסד החברה, קרלייר, בחנות הקופצים החדשה של החברה בהראג'וקו. "דירות קטנות יותר, מכוניות קטנות יותר, אפילו הכבישים קלים יותר". אז עם זה בחשבון, חשבנו שאנחנו צריכים אופניים זה גם קומפקטי יותר. פשוט ידעתי שצריך להיות דרך להשיג את אותה טכנולוגיה ואותו.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110
פלומבה שלטים     שלטים קוים     מור שלטים