ההרגשה להיתקע מחוץ לבית ללא מפתח

ההרגשה להיתקע מחוץ לבית ללא מפתח

פורסם: 28.06.20 מאת: אייל אבו בניה ושיפוצים
נשארתם מחוץ לבית?
יתכן שיש לך שכן או חבר שאתה סומך עליו וכבר נתת לו בעבר מפתח ספייר לדירה שלך. היה ונשארתם מחוץ לבית שלכם, מהמשרד שלכם או מהאוטו שלכם ואתם צריכים איש מקצוע מנעולים נגיד מחיפה כגון מנעולן בחיפה הגון במהירות המרבית, עשו בחירה של פורץ מנעולים 24/7 בהתקשרות הראשונה שלכם. ואנחנו נשלח אליך מנעולן לבקרך ולעזור לך לצאת. מצורף בזאת מעט דברים טובים שמומלץ לעשות כשאתה סגור מחוץ לבית.

1.התקשר לשותף לדירה ולבעל הבית שלך: אם יש לך פרטנר לבית או משכיר הדירה, יתכן שאתה בר מזל. חייג למכר או בן זוג לחדר או בעל הבית שלך ע”מ לבדוק שיש עבורו צרור מפתחות ספייר וזמן ההגעה שהם חוזרים הביתה. בהקדם האפשרי, לבעלי הנכס קיימים מערכת מפתחות ספייר, רק לצורך מצב שכזה או לבקר בבית בשביל התחזוקה.

2.חפש חלונות לא סגורים עד הסוף: באופן כללי, אנשים לעולם לא סוגרים את פתח הבית כשהחלונות אינם סגורים. למעשה לחלק מהם קיים טבע לשכוח לסגור את התריסים. במידה אתה טיפוס כזה, הנך יכול לבדוק ולמצוא פתח תריס בבית שעלול להיות נקודת המוצא הטובה שלך. נקוט זהירות כשאתה משתחל דרך החלון. אתה חייב לשמור על יציבות ובין היתר אמור להיות מודע מתי תרד.

3.אחוז קלף כל שהוא: זה יעבוד אם קיים בדלת מנעול פאבלוק. אם יש לך מנעול נעול עם בריח שנסגר, אינך יכול לפתוח את הדלת באמצעות חתיכת הבקבוק או כרטיס אשראי. סיוע בקלף מאולתר או בכרטיס אשראי בין המשקוף לדלת באזור בה קיים התפס. עקם את פיסת הבקבוק ודחף את המשקל שלך לדלת.

4.הוצא את ידית הדלת: שיטה זו כאמור פועלת בשביל הדלת אם אין נעילה עם מפתחות. על מנת לפתוח את הדלת, הנך יכול להיעזר בסיכה. הכנס את הברזל הדק לחור הצילינדר העזר ביד וסובב את ידית הדלת.

5.במידה ואתה מתל אביב טלפן לאיש מקצוע: מנעולן בתל אביב בלבד, זו בין היתר אחת האופציות המומלצות והאמינות שיש. אם ניסית כבר את מגוון האופציות ללא הועיל, כנראה שהגיע העת לחייג לפורץ מנעולים מתל אביב מקצועי. חפש בנייד שלך ומצא שירות מנעולן שסמוך אליך.

אף פעם לא נעים להיסגר מחוץ לבית או הנכס. אבל כשזה לצערך קורה, תמיד לדעת שיש לך כמה אפשרויות לפתוח את הדלת. אתה רק חייב להיות שליו ולהכיר את המצב. היה אתם צריכים לחילוץ, טלפנו לפורץ מנעולים מסביב לשעון

    אודות כותב המאמר

    אייל אבו
    אייל שירותי פריצה ומנעולנות 24/7 בפריסה ארצית, מנעולנות רכב, מנעולנות דירות, מנעולן כספות, חייגו 0529252323

    מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך